Велике повернення: чоловічі штани-кльош

Ще років десять тому чоловіки хизувалися в обтягуючих джинсах skinny, а от одягти розкльошені штани означало зробити майже немислиме. Саме час це зробити.

Вважається, що першими брюки-кльош носили моряки – ще в XIX столітті. Робили це вони не з любові до екстравагантності, а тому що широкі брючини легко підверталися (що дозволяло зберегти їх в сухості). Вже на початку 1920-х років штанини значно розширилися і з’явилися так звані «оксфордські мішки», коло якого подолу досягало більше метра. Потім штани знову звужувалися і тільки наприкінці 1960-х з’явилися звичні для нас кльош. У 1970-х їх можна було побачити в телешоу Sonny & Cher, на танцполі Studio 54, і на учасниках групи Abba під час виступу на Євробаченні. Як і всі модні тенденції, вони досягли піку популярності до кінця десятиліття, а потім їх замінили прото-скінні джинси, які віддавали перевагу панкам. ;

Справді, трохи покопавшись в архівних фотографіях, ви виявите, що більшість чоловіків, які раніше носили кліш, виглядали неймовірно сексуально і надзвичайно впевнено. Роберт Редфорд носив брюки з елегантного трикотажу; танцювальні рухи Jackson 5 виглядали тільки динамічнішими завдяки такому фасону; і навіть улюблений дивак Голлівуду Дастін Хоффман виглядав сексуально, одягнений у кльош у фільмі 1976 року «Вся президентська рать». >

Завдяки дизайнеру Алессандро Мікеле, який використовує кліш в чоловічих колекціях Gucci з 2016 року, вони стали центральним елементом ретро-максималізму. Клер Уейт Келлер зробила клеш частиною нового словника своїх чоловічих колекцій в паризькому Будинку. Розкльошені брючні костюми яскраво-червоного кольору і казкового бірюзового відтінку, що з’явилися на моделях Givenchy, стали реверансом у бік староєвропейського гламуру. У наступному сезоні зразкова армія моделей. ; той факт, що тренд набирає обертів.

На тлі домінуючого в чоловічій моді останніх років вуличного одягу культу потворних снікерсів, появу розкльошених штанів на подіумі можна розглядати як ще один сигнал про повернення «нарядного» одягу. Кім Джонс у Dior Men і Вірджіл Абло у Louis Vuitton — два дизайнери, яких часто вважали невід’ємною частиною «спортивної розкоші», а тепер вони заново відкривають для себе та своїх клієнтів брючні костюми.

Головним сучасним амбассадором цієї моделі штанів безсумнівно можна назвати Бена Кобба, головного редактора LOVE Magazine. За його словами, він носить цей фасон з 17 років, з тих пір, коли він узяв до рук пару розкльошених джинсів 1970-х років. Кобб стверджує, що у нього є пари на всі випадки життя: від повсякденних моделей з деніму і трикотажу до оксамитових смокінгів і зшитих на замовлення костюмів. «У моду повертається почуття елегантності та гламуру, і клеш у чоловічому одязі – чудовий символ цього», – каже Кобб. І з ним важко не погодитись.