Koenigsegg Jesko прямо з міфів

Дизайн-студія LMM Design показала рендери унікального Koenigsegg Jesko Hydra. Ексклюзивна версія гіперкара розроблена на замовлення одного із клієнтів шведської марки, очевидно, любителя міфології, так у зовнішності та імені машини присутні явні посилання до чудовиськ із давньогрецьких та скандинавських епосів.

Ім’я Hydra («Гідра») для похмурої дводверки вибрали невипадково. Його запозичували з давньогрецької міфології, де однією з чудовиськ була лернейская гідра з дев’ятьма головами (хоча у різних джерелах їх кількість варіюється від 7 до 100). Це число натякає на одну з особливостей Jeskо – дев’ятиступінчастий «робот» Light Speed ​​Transmission (LST) з вісьмома багатодисковими зчепленнями.

Якщо продовжити асоціативний ряд, то можна згадати, що дев’ятка має сакральний зміст і у скандинавській міфології. Наприклад, Світове дерево Іггдрасіль з’єднує своїм корінням і гілками всі дев’ять світів; Один, щоб пізнати руни, провисів на ясені дев’ять днів і дев’ять ночей; під час Рагнареку (останньої битви богів і чудовиськ) Тор уб’є змія Йормурганда, але й сам, отруєний його отрутою, впаде, зробивши лише дев’ять кроків.

Про змію Мідгарда нагадує і обрана колірна схема: кузов з «видимого» вуглепластику доповнюють фіолетові слюдяні «лусочки», що грають на сонці, і фіолетові акценти. Крім того, «Гідра» має інший аеродинамічний обвіс: на відміну від звичайного Jesko, тут є додаткові крильця-канарди спереду, повітрозабірник на даху та плавець-стабілізатор між горизонтальними опорами антикрила.

Салон дводверки витриманий у тому ж стилі, що й екстер’єр. На передній панелі є стилізований напис Hydra, а підголівники сидінь прикрашають зображення міфічного чудовиська.

Змін з техніки, швидше за все, не передбачено. Спочатку Jesko, який ще має швидкісний варіант Jesko Absolut, оснащується двигуном V8 5.0 з двома турбонагнітачами і «роботом» LST. Віддача “вісімки” при використанні звичайного палива становить 1280 кінських сил, а біоетанолу E85 – 1600 сил. Піковий момент, що крутить, в 1500 Нм доступний на 5100 оборотах в хвилину; 1000 Нм – у проміжку 2700–6170.